8. února 2018

Pérdelka v teple:-)

Když je matka sirota aneb čmaněním proti nudě... endlich došlo na dlouho plánované podsedáky. Já ty látky French General prostě žeru a to růčo prošívání taky.


7 komentářů:

  1. Sedáky jedna báseň. Jo, teplo od spoda musí být.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uctivé pozdravení, to je jasné, teplo muší bét:-). Děkuji za milý komentík. Kouzelný den vinšuji Mi

      Vymazat
  2. Míšánku!!!
    Oooo- tak nějak dlouze jsem tě neviděla!!!! Ale udělal mi velkou radost tvůj příspěvek!!! Už mi chyběly ty krásné věci vytvořené tvýma rukama z French General!!
    Tak hezky tvoř (ta chňapka s tím "hmyzem! v minulém příspěvku je dokonalá!!!)
    Ať se Ti hezky sedí a krásný víkend!! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Jaruško, jaká milá návštěva...děkuji za Tvá slova hřejivá, to je pohlazení na duši. Víkend si užívám na waldorf.semináři v Praze. To jsou kouzelné chvíle, které si teď vychutnávám a jsem opět nabitá spoustou inspirace, takže se moc těším na další čmanění:-D. Bozkávam Mi

      Vymazat
  3. Tie sú naozaj úžasné ♥♥♥ Máš prosím ťa aj nejaký postup, ako ich šiješ? Ďakujem. Alexandra

    OdpovědětVymazat
  4. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat