19. září 2016

ladění...


...interiéru chajdaloupky pokračuje. Skříňku do jídelny jsem dlouho nosila v hlavě, vize zrála a šťavnatěla, až dostala díky zlatým českým ručičkám tento bohouský tvar aj barvu. Provedení je zcela epesní!!! Som zachvácená, nadšená, zamilovaná...včilka se už můžou ve skříňce zabydlet skleničky, servis a další jídelní serepetičky. Další kousíček dotažený k dokonalosti. Vinšuji vám kouzelné dny podzimní, duše milé!

13 komentářů:

  1. Míšo, nádherně zařizuješ chatičku. Skříňka je úžasná a ta barva prostě nemá chybu, moc se mi líbí.
    Chatičku ladíš báječně, bude dokonalá !!!
    Krásný podzim, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, endlich se dostávám k poděkování za Tvá laskavá slova. Včilka mám nějaký podzimní útlum, mám pocit, že bych nejraději jen spala, nebo snila a toulala se v minulostech vzdálených, jenž jsou zastřené podzimními mlhami...dolaďování jde těrazky trochu stranou, čerpám enrgii;o). Kouzelné podzimní snění vinšuji, bosk Míša

      Vymazat
  2. Těbůh, Mimošú! No je to komplet epesrádes, jako dycinky... Sem vostuda, skorem dva roky sem se flinkošila a nedala vo sobě věďát. Nová rachota je mrcha, taky mladší dítko se začlo vzdělávat, haž mi to šecko lezlo ušiskama. Snad to teďkonc už bude lepšejší a zas k Tobě budu načuhovat! Žijte blaze tam u vás a zas někdy zaplkáme! Pac, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdarec Leňóšu, posílám velké mlaskavé lóbanec směr Prag! Ty jsi mi ale chyběla holka moja zlatá. La vďaka za hřejivá slova. Vinšuji Ti fanfárové dny podzimní, Mi.

      Vymazat
  3. Jujda .... krásné ladění !!!! Marki

    OdpovědětVymazat

  4. Thank you so much for the wonderful website. Which made my day and got full information about Ac Market. Loved this website and recommended for all the users.

    https://acmarket.one/
    Ac Market
    AcMarket
    Ac Market
    Ac Market apk

    OdpovědětVymazat
  5. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat