30. ledna 2014

Cirkusové present






Jojo jaro je eště v nedohlednu, ale ja sa letos s předstihem (není možná) dohrabávám k jarnímu čmanění, i když tentokráte zatím ne pro mě:o). Zajončika jsem s láskou učmanila jako la vďaka present pro jednu milou blízkou duši za její laskavost a ochotu! Páč huž dneska darček dorazil na své místo určení, můžu ho tady odtajnit. No a páč mě hraní fakt baví, tož jsem aj zrobila fanfárovou obálku pro děkovné liebesbrief;-D. Prostě cipovinky to je moje;-P! Martasku eště raz ti drahá moja uctivě děkuji:o*! A když huž jsem v tom jarním čmanění, vznikla aj fofr-presto drobnost do kuchyně, dečka pod hentén nějaké to zelenisko:=).
A takhle to pohádkově sluší zajochovi v kouzelném domečku...



10 komentářů:

  1. Zajonc fantasticky....
    Preco sa prispevky nedaju vkladat aj vo zvukovej podobe?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdrowim Jani, sérdečné poděkování za tvou návštěvu a milý komentík! Zvukové, hmatové a čichové příspěvky bych taky brala;-D. Páčko Míša

      Vymazat
  2. Miška zajačik je fantastický a musela to byť pipľavá robota toľko nôh, chvost a ešte aj tie ušiská. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uctivá poklona milostivá:o), velmi pěkné poděkování zasílám z cirkusu za slovní pohlazení! Jojo vycpat ty malé nožky byla fujtajbl piplačka;-D. Esterka mě už tři dny uhání, že chce taky jednoho, tož mě čeká další zajochování;=). Salut, Míša!

      Vymazat
  3. Ahoj Míšánku!!
    tvůj jarní předstih - ten je!! zajíček je krásný, takový rozpustile roztomilý!!
    A drobnůstka do kuchyně♥
    měj se moc hezky a krásný víkend!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško zlatá moja, fanfárové poděkování na mnohokráte za zastaveníčko, jenž mě vždy od tebe potěší! Letos to těšení na jaro asi bude hodně velké, když je venku stále takové břečkoidní počasí a řádná zima nikde:o(! Tož aspoň zaženu chmury jarním čmaněníčkem. Boskávam Míša

      Vymazat
  4. Míšo,zajda ve skoku...či v běhu?....tak to tu ještě nebylo,je boží :-))))
    Ten sám hrnek na kvítí,najde se i nás....zelený,mám tuhle keramiku od pana Maléře také ráda.
    S pozdravem,Jitka

    OdpovědětVymazat