10. června 2013

Bůh v dlani...




Obal na knihu pro mnou drahou přítelkyni, který si u mě objednal její manžel;o). Kamarádka present dneska obdržela, tož to tady možu endlich veřejně odtajnit;-P. Při jeho čmanění jsem myslela nejen na mou milou blízkou duši, ale i na právě dočtené knihy Hovory s Bohem, jenž velice hluboce zasáhly mé srdce! NÁDHERNÁ TO ČETBA:-D! Obal je učmaněn z látek French General, především z bohouské nové kolekce La Belle Fleur. Vinšuji pohodičkový týden a slunce v duši, Míša*

9 komentářů:

  1. Tak tak, Hovory s Bohem....velmi posunující čtivo, či filmové zpracování....a obal velmi příjemné barvy, též se chystám na obaly....jen na bloky pro dětičky ;-).Obaly jsou v kurzu stále....
    Přeji další příjemné tvoření.

    S pozdravením....pherenis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pherenis, uctivé poděkování z cirkusu za slova laskavá srdce hřející:o). Ani nevím, že je i filmové zpracování Hovory s Bohem;-D. Ale knížky jsou tedy dechberoucí! Mám je koupené, takže se k nim budu určitě stále a dost často vracet, není to jen na jedno přečtení;=). Tobě přeji taky fanfárové čmaněníčko v letních dnech. Páčko Míša

      Vymazat
  2. Obaly sú vďačný darček, ty vieš vždy tak super vyskladať látky, že výsledok je aaach. Úchvatné, je to zložité ušiť? Stále nemám vymyslené darčeky na rozlúčku zo škôlkou pre pani učiteľky, tak stále hľadám inšpiráciu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čmuky kuky Renátka, jaj ja sa óplně čebrenám:o). La vďaka uctivé za laskavý komentík! Pro Tebe a něco složité;-D? Si děláš čurinu! Huž sa těším na ty Tvé obaly, které v Tvém podání budou urkitě jako vždycky epesní;=). Prímové dny plné sluníčka a letní pohody vinšuji, páčko Míša

      Vymazat
  3. nadherny obal :-) a krasne foceny, jsi moc sikovna hezky den ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdař buřt do Višau! To je zasejc paráda, ty hadříky normálně žeru, skvostná to kombinace barev a tak vůbec! Hovory s pánbíčkem jsem si zapučila z knižnice, ale jsem asi ignorant, chrápu u ní... nebo estli je to tim, že ráno vstávám do rachoty po pátý, já Ti nevim... neusnu akorát u novin se článkama o pěti řádkách... zatim pac a pusu ze skoroletního Práglu, L.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný obal, parádně poskládáno a ušito ;-): Pěkný den L.

    OdpovědětVymazat
  6. Hovory s Bohem mám ráda. Tuto knihu mi ukradli, když mi před pár lety vykradli auto. Obal je krásný.

    OdpovědětVymazat
  7. Uctivé la vďaka z cirkusu děučátka milá! Omlouvám se, že neodpovídám jednotlivě, hále akosi nestíhám, oskar mě táhne ven.... Páčko Míša

    OdpovědětVymazat