4. března 2013

V mezičase



Vrhla jsem se na čmanění log cabin deky pro Esťulku podle již "fosilního" časáku Marina. No a v mezičase vznikl tentok polštárik do obývačky;o). Nakombinovala jsem různé kolekce látek od French General. Ináč mám toliko rozdělaných projektů, že to snáď včilka všecko dočmaním a svůb blog budu krapítek víc zásobovat příspěvky (ostuda, dva týdny nepřidáno ničevo nového);-D. Slunečný nový týden vinšuji, páčko Míša*. A uctivé la vďaka děučátka mé drahé za komentíková pohlazení!

18 komentářů:

  1. Polštář je nádherný a ty kouzelné látky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Libuško, děkuji za zastaveníčko a zanechání slov laskavých;o). Jojo látky FG nemají chybu, cokoliv z nich, aj pytel na brambory, musí být prostě super;-D. Páčko Míša

      Vymazat
  2. Nadherna kombinace latek a ma suprove zapinani! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdrowim Hani, čmanilko nově příchozí:o), děkuji na mnohokráte za milé zavítání a komentík sluncem prozářený! Fanfárové dny stávající, hojky Míša!

      Vymazat
  3. Miška, síce raz za dva týždne, ale o to väčšia krása. Vankúš je nádherný a obdivujem ako dokážeš všetko tak krásne vypracovať. To zapínanie je ako na nejakom luxusnom kabáte. Kombinácia farieb - krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejka drahá moja, velmi peknučce Ti děkuji za hřejivé komentík, óplně se čebrenám;o)! No na hory jsem si brát šicí stroj nemohla, to by si huž můj drahý Mozgálek ťukal na čelo a prsty mě po té týdenní absenci táááák svrběly, že jsem musela něco rychle učmanit, tož jsem ráda, že to dopadlo uspokojivě, snažila jsem sa;-D. Báječné dny sluncem protkané, boskávám Míša!

      Vymazat
  4. krásný polštář, máš to vymakané, a ty gatě z minule jsou fakt suprové :)v těch se musí cvičit samo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá zlatá, uctivé la vďaka za zanechávší slov laskavých:o). Povlaku není nikdy dost;-D. Budu jich muset eště pár učmanit;=)! Prímový týden, páčko Míša

      Vymazat
  5. Míšo,parádní kousek....tyhle látečky též miluji.
    Sluníčkové dny přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško drahá moja, vďaka srdečně za komentíkové pohlazení:o)! Ty látky jsou má velká úchylka;-D. Huž se moc těším na novou kolekci od French General!!! To je taky nádhera veliká... Maj sa fanfárovo, virtuální dovi, Míša!

      Vymazat
  6. No těbůh, Mišulíne, sem si řikala, do jaký žumpy si spadla, že tu po Tobě ani cek! Teda ale řácky jsi zas čmandila, ty hadříky jsou těžce prďácký, takový antišmudlací :o) takový by se mi taky hodily, bo na nich žádnej fujtaj vidějt nejni. Pac a pusu ze slunnýho (se picnu!) Práglu, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holaboj Leňule, zdrowím Ťa z jarem načuchnutýho Wischau;-D. Jojo eště jsme byli užít sněhu, stihli jsme to akurát;-D! Tož paráda... No a páč jsem měla řádný absťáček, tož jsem se vrhla na restíky a rychlé dodání čmanící dávky. Huž sa vznáším;o))). Děkuji Ti na mnohokráte za komentíkového hubana. Maj sa bohousky a virtuální dovi, Mišul!

      Vymazat
  7. Super polštář, Míšo. Také ti přeji sluníčkový týten. Těším se na další tvoje čmanění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čuky muky milá moja, děkuji převelice za slovíčka pochvalná:o)! Jsem ráda, že se líbí. Umíte děučátka láskyplně povzbudit do dalšího čmanění;-D. Moc si toho vážím! Bezvadný zbytek dne, Míša!

      Vymazat
  8. Moc krásný polštář, pěkně zkombinovaný a ušitý. Jak píšeš, FG nemůžou zklamat, taky je mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani milá moja, velice hezky děkuji za laskavý kompliment:o)! No já se huž nemužů dočkat na novou kolekci FG;-D! Fanfárový den plný sluníčka, Míša!

      Vymazat
  9. Jdu taky pozdravit, páč už se mi po tobě stýskalo...asi by mě nenapadlo dát růžovou s červenou a lahvově zelenou dohromady, ale pane jo - ono to vypadá skvěle!Jestli to nebude tím, že máš na to oko a pak taky že to FG maj móóóc dobře sladěný:)Pa a těšim se na deku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťásku drahá moja, jééé to se tetelím blahem:o)! Uctivé la vďaka za pochvalu hřejivou:o)! Jojo FG je naprosto dokonalý;-D! Na deku si chvilečku počkáš zlatko, opět jsem se vrhla na čmanění, jenž nepočká;=). Posílám virtuálního hubana. Páčko Míša

      Vymazat