1. února 2013

Vintage jehelníčky





Dcérenky celý týden marodí, tož hnípeme doma a mně huž z toho začíná řádně šibat:o). Včera jsme se musely jít  huž na chvilu vyprdět ven, háť z toho doma óplně nezmagoříme. Já jsem pak eště nevyhnutelně musela hodit čmanící relax po obědě v době spánku andílků, abych vyrovnala hladinu hormonů;=)! Jen taková rychlovečka podle Kaari Meng z knížky Home Sewn, jehelníček či en dekorace k pověšení. Prvně jsem si ozkoušela našít kédr;-D. S patkou na paspulku to šlo bohousky! A to že žeru čebrenó v kombinaci s režnou, lněnou či přírodní nebudu vykládat..., toť známá věc B-). Fanfárový víkend plný sluníčka a úsměvu vinšuji! Míša*

13 komentářů:

  1. Míšo ty tvoříš jednu krásnější věc za druhou. Jehelníčky jsou parádní !!! Knížky od Kaari Meng mi Ježíšek přinesl (asi jsem byla hodná), tak inspirace je spoustu, listování v nich je pro mě malý svátek. Gratuluji k obchůdku na Fleru, tvoje tvoření tam nemá konkurenci.
    Přeji krásný víkend a spoustu dalšího úžasného tvoření.
    Ahoj Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Těbůh, Mišulín! Čéče, to jsou prďácký kousky! Kočindám posílám hubana, ať se z těch virusů brzy vyhrábnou a Tobě řáckej plekanec po zádech za to espeserádes čmaňkování! Pac, pusu a slunko v duši i na papule, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čuky muky Leňule, dcéreky se huž mají k světu, řádí jak černá ruka, takže vypadají víc než zdravě:o))). Děkuji srdečně za komentíkové poplácání;-D! Dneska dám vínečko, chnipec a filmeček;-D. Tož Tobě a rodince taky pohodindový večír vinšuji. Holaboj z Wischau, Mišul!

      Vymazat
  3. Míšo, nádhera .... moc krásně to "čmaňáš" .... jehelníčky jsou úžasné ....... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki milá moja, la vďaka za zastaveníčko a komentíkové pohlazení:o)! Je to en takové fofr čmaněníčko... Maj sa báječně, Míša.

      Vymazat
  4. Sú bohovské, aj ja chcééém....pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujííííí velmi peknučce! Fanfárový víkend. Páčko Míša

      Vymazat
  5. Jéjej tak já koukám kolik toho stíháš, ale ono je to bohužel vykoupené nemocí princezny:( Ale máš to dokonalé! Tu tvou knížku si budu muset taky pořídit, asi tam je spousta inspirace co? Nafoceno taky přenádherně, no co víc dodat:)
    Tak se kočky brzo uzdravte, pa Majda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majdi vítám Tě drahá moja:o). Naštěstí Esťulka huž v pondělí frčí do MŠ, díky bohu, oběma nám to prospěje;-D. A Stelóšek stále chrmce, ale huž opět řádí, takže je dobrá:o). Děkuji za zanechání slova milých! Knížku si urkitě pořiď, je bohouská! Prímový víkendík, čuky Míša.

      Vymazat
  6. Tož drahá moja,jaksi nestíhám stíhat ty šecky Tvoje nádhery..Zasek na to čučím jak puk:-)
    Mišulko moja,už jsem byla i na Fléru na kukačku,přeju Ti hlavně hodně štěstí a vnitřního naplnění,aby bylo stále tak vidět na čmanění,protože to Tvé je opravdu překrásné..
    Pusu a držím palečky..
    Bi

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jehelníčky jsou dokonalé, moc se mi líbí! Krásná práce.

    OdpovědětVymazat
  8. Míša, veľmi sa teším z tvojich precízne urobených vecičiek.
    Dcérkam želám skoré uzdravenie.
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
  9. Děučátka drahé moje, móóóc Vám děkuji za sluníčkové komentíky, které hladí po duši a hřejí u srdéčka!!! Velice si toho vážím! Jste zlaté:o). Těší mě, že i já možu nějak potěšit Vás;-D. Peknučký den plný veselých vloček, Míša*

    OdpovědětVymazat