5. listopadu 2012

Zimní přípravy...





Na chviličku jsem čenžla stroj za háček (i když ne óplně, páč bych byla za nevěrnici;-D) a učmanila tak troche vánoční dečku. Mám móóóc ráda červenou barvu v kombinaci s režnou. Tož i příze a látkový střed jsou v tomto červeno-přírodním pojetí:o). Včera mě čekalo velmi milé překvapení. Kamarád mi z UK dovezl další dvě překrásné knihy, o které jsem ho požádala, aby mi je v Anglii zakoupil. Jedna z nich je opět od Kaari Meng. Je tam spousta čmankózních vintage námětů, jak si vnést do svého domova francouzský nádech bydlení. Já tento štýl fakt můžu!

46 komentářů:

  1. Míšo, to je nádhera!!! Mám tyhle barvičky taky moc ráda a Tobě se zase čmaněníčko moooc povedlo!!! A ke knížkám gratuluju ;-) Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaňóšku milá, velmi hezky děkuji za sluníčková slova pochvalná:o))). Tahle kombinace barev mě na dlouho zachvátila, navíc mi to nějak sedí k vánočnímu času, je taková hřejivá;-D. Páčko a fanfárový týden ty naše Ženo havraní:=).

      Vymazat
  2. Jeej Míšo, ta dečka sa neskutočne podarila, super. A knížky?..to je dobre že ich
    máš lebo aj my z toho budeme mať úžitok v podobe tvojej šikovnosti, že nám niečo
    učmániš a my sa potešíme a možno aj inšpirujeme od Teba :-)))Krásny deň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hojky Majuško, la vďaka za milá slova pohlazením vonící:o). Óplně se čebrenám, no nesmím Tě zklamat drahá a něco čmankózního podle četby vypotit;-D. Huž mám něco v zorném poli, tož snad bérzy. Virtuální dovi a prďácké týden. Bosk Míša

      Vymazat
  3. Dečka je vyšmuchlená do krásy, niečo podobné som robila do jesennej výmeny. Knižky v dobrom tíško závidím, to máš skvelé, takú predĺženú ruku v UK, to by sa mi tiež hodilo, ale asi by sa moja peňaženka nepotešila :))Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čuky Reni, vďaka převeli za milóčké komentík! Jojo tu Tvou dečku jsem moc obdivovala a nakopla mě k tomu (totok mi to trvalo), co jsem měla v té své řepě v mlhách zrozené. Děkuji Ti drahá. Míše jsem ji tiše a přejícně záviděla;=). Knížky jsou tak bohouské, že v nich stále listuji a achichám a ochichám:-D. Maj sa kouzelně. Míša

      Vymazat
  4. nádhera ta decka..moje barvicky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, děkuji za návštěvu a laskavá slova:o), mile mě to potěšilo. Díky. Páčko a báječné dny přeji Míša

      Vymazat
  5. Miso, decka je opravdu famozni. Mam taky moc rada tuhle kombilaci barev a knizky jsou taky uzasne. Tesim se na inspiraci z nich v tvem podani. Hezky tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katy, jééé děkuji velmi peknučce za hřejivý komentík:o). To jsem si s tou knížkou nemile zavařila, do frasa;-D. Včilka budu muset rychle něco vypotit..., abych vás čmaňulenky uspokojila;=))). No co huž včulajky, čmanit se z ni naštěstí bude bohousky! Čarokrásné podzimní dny plné sluníčka. Míša

      Vymazat
  6. Miško, vše je opět čmančózní :)), ty jsi prostě úžasná šikula a já výběr tvých barviček také můžu... Přeji ti krásné dny a plno inspirací, těším se na další tvé čmanění :)). Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ali, mockrát děkuji za zavítání a tetelivý komentík:o))). Ta kombinace barev fakt je prďácká. Jsem ráda, že se Ti taky páčí;-D. Pohodičkové dny vinšuji. Pozdravuj holčičky. Míša

      Vymazat
  7. Míšo, čmaněníčko opět perfektní! Dečka se Ti moc povedla! Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďóšku drahá moja, moc mě těší, že se mé hákované pokusy čmanící líbí;o). Děkuji Ti za pochvaličku. Bezvadňácké dny sluncem protkané přeji Míša

      Vymazat
  8. Ahojky Míšo,dečka je opravdu moc krásná a přesně v mých oblíbených barvách.
    Měj se prima,pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hojky Jani, jééé to jsem ráda, že tyto barvy jsou tak oblíbené:o)! Jsou opraudu čmankózní, do zimního času ideální, páč jsou krásně hřejivé. Děkuji srdečně za milý komentík! Čuky muky Míša

      Vymazat
  9. Nadherne:)))dečka je luxusna!!!pekny den prajem ada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Áďo, moc děkuji za Tvou čumendu u mě a laskavá slova:o). Hezké dny plné pohody přeji Míša

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Čauky Ajko, díky mockrát za komentík. Měj se prímově. Páčko Míša

      Vymazat
  11. Míšo, krásně zimně připravuješ ...
    Hezký nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, děkuji Ti velice. Teprvá jsem s přípravama začala;-D. Tož snad eště něco málo usmolím, než rychlostí světla (v mém vnímání času) přifrčí Štědré deň:o). Tobě taky přeji poklidný týden. Míša

      Vymazat
  12. S takovou dečkou bych tu dlouhou zimu, i já, škarohlíd zimní, přečkala:-) Míšo, čmaníš krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petinko milá, tož to budu muset aspoň v mém případě hákovat jak divá, páč já mám ráda v zimě snad en čas před/vánoční, abych to období leden-únor, jenž se táhne jak sopel (vzhledově od něho nemá daleko:-D), na dečkách přežila;o))). Děkuji hezky pěkně za návštěvičku a komentíkové pohlazení! Prďácké týden. Míša

      Vymazat
  13. Míšo,zimní se Ti moc podařila....a knížní krásy Ti upřímně přeji,určitě nás z nich brzy překvapíš nějakým tím tvořením

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, díky Ti z celého srdéčka za slova milá a zastaveníčko:o). Knihy jsou opraudu pohlazením duše a tyto obzvlášť! Budu se muset činit, abych Vás potěšila bérzy nějakým čmaněním z literatury (že já se krpec chlubila;-D). Holaboj Míša

      Vymazat
  14. Ahoj Míšo, dečka je moc krásná a je v mých oblíbených vánočních barvách. Jsi moc šikovná. Super jako vždycky. Helča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čao Heli, móóóóc díky za komentíkové pochválení! Jsem ráda, že se čmaněníčko vydařilo a líbí se:o). Měj se fanfárově. Míša

      Vymazat
  15. Míša, kto zavíta na tvoj blog, naozaj poteší svoje oči. Veľmi pekné !
    Pekné dni ti želám.
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko drahá moja, la vďaka velmi peknučce za opětovné zavítání a hřejivá slovíčka sluncem prozářená:o). Vinšuji Ti bohouské dny plné veselého čmaněníčka:-D. Míša

      Vymazat
  16. Tě zdravím, Mišulíne! Normálně mi bulvy padaj na podlahu, jak je valim nad tou řáckou parádou, co ti zas vypadla z perutí! Ten obháklovanej lajntuch mě fakt bere, něco takovýho taky musim vyzkoušet, bo je to těžkej luxus, todleto... A ty bukle, tak to je teda fajňácký pokoukáníčko, to kapíruju, že vod nich kukadla neodškubneš, co? Valim, tak pac a pusu ze starýho Práglu, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdrowim Leňule čmanilská:o), tož včulajky jsem spadla na riťku. Na chvilu si odskočím na jógové protažení svéch tělesnéch údů a tady toliko zářivých komentíků! No řádně jsem se orosila, jak dveře od chlívu, než jsem se k Tobě dopracovala;-D. Vypotit ze sebe také marasní množství odpovědí (troche entelegentích;=) není žádná čurina, čovole. Óplně se mi z teho zamotala škebla. A večír v pérdeli;-))). Děkuji Ti taktéž za zastaveníčkovou čumendu a prďácké komentík! Zbuř z Hanácka Mišul

      Vymazat
  17. Ahoj Míšo, vánoční dečka je úžasná, moc se mi začíná líbit kombinace těchto barviček, prostě francouzský styl z dávných dob. Knížky v dobrém závidím, budu muset napsat Ježíškovi alespoň o tu z minulého příspěvku.
    Přeji další krásné čmanění a měj se fanfárově, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Valenpanštus milostivá, děkuji srdečně za laskavé to zavítání a zanechání sluníčkových slov chvály:o))). Čebrenám se a tetelím, každoprdně si teho velice cením!!! Jste děučátka zlaté úžasné:-D!!! O knížku si urkitě napiš a zkus pisnót Ježíškovi i o tu druhó, páč ta je taky epesní;=). A jsem si jistá, že zrovna Tobě se bude taky hodně páčiť. Ty mě Jity totiž čmankózně notuješ! Maj sa barevně Míša

      Vymazat
  18. Nádhera a ty barvičky-šikulka!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Miško, děkuji Ti mockrát za komentík. Měj se hezky. Míša

      Vymazat
  19. Ahoj Míšo!!!
    Chvilku jsem tu nebyla a ZÍRÁM!!!
    Je tu u tebe krásně!! krásně "čmaníš"
    a je moc dobře, žes na chvilku vyměnila háček!!! Joo!!
    Dečka je čmankozní!!
    Papa Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uctivá poklona milá zlatá, Tvá návštěva mi uděla velikou radost! Děkuji Ti drahá velmi peknučce za slovíčka hřejivá:o). S háčkem jsem stále ve fázi oťukávání (a dlouho asi budu;-D), ale je to prima změna - takové cestovní čmanění;=))). Bohouské dny plné sluníčka Ti vinšuji. Páčko a bosk Míša

      Vymazat
  20. Drahá moja Mišulko..Co napsat?Tvá dečka opět předčila věškeré mé hranice tvořivosti..Kde ty na ty nápady chodíš?Já vím do těch svých moudrých knih:-)Opravdu obdivuji tvé ruce a doufám,věřím a přeji si nakupovad u Tebe Tvé krásné výtvory..
    Nádherný den milá moja..
    Bi

    OdpovědětVymazat
  21. Miško já se z tebe picnu! Stejně jako Brigit mě jaksi nenapadá co napsat...no je to fakt kráááása!

    OdpovědětVymazat
  22. Tomu říkám parádní zimní příprava :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  23. To Tvoje umenie s háčikom mi nedá spať! To je vždy taká nádhera a ešte keď to spojíš s takýmito látkovými skvostami, no mám oslintaný monitor! A ešte pár rokov a už sa vidím, ako si kupujem knižku, čo sama vydáš ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Čuky děučátka drahé moje, huž to vemu hromadně, páč včerejší jednotlivé odpovědi mi daly porádně zabrat;-D. Velice hezky vám všem děkuji!!! Jsem óplně v šoke z toliko laskavých slov:o))). Móóóc si teho cením, jste zlatíčka. Barborka milá moja, aké umenie;=)? Hákuji jak zpomalené film a eště s titulkama, profi hákulena by šla ze mě do vývrtky... Prý knížku, som sa srdečně zasmála:-). Fanfárový nový den Míša

    OdpovědětVymazat
  25. Miško .. paráda .. to je parádní kousek a knihy si užívej ju.

    OdpovědětVymazat
  26. wow, vypadá to skvěle....vůbec koukám, že jsi děsně šikovná....

    OdpovědětVymazat
  27. Páááni Míšo, o kolik překrásných kousků jsem u tebe za tu dobu přišla... Jsi vážně neskutečná a tvoje koťátka jsou dokonalýýýýý!!!!!! A taky děkuju za tip na filmek, poohlédnu se po něm... Chaviera mám ráda, ten je zárukou:-) A už jsi viděla Faunův labyrint? To jsem taky dlouho rozdejchávala..
    Krásnou dobrou noc..K.

    OdpovědětVymazat