11. června 2012

Ocenění



Opožděně (jsem to ale ostuda;o) bych moc ráda veřejně poděkovala těmto laskavým čmanilským duším za udělená ocenění, které mě mile překvapila a samozřejmě velice potěšila.
Děvčátka moje drahé, velmi si vážím Vaší přízně a věrnosti, to že chodíte ke mně na čumendu a píšete mi tak krásné komentáře, které hřejí u srdéčka. Jste všechny moc šikovné a máte čmankózní blogy, které jsou mi bezednou studnou inspirace a nápadů. Děkuji Vám za to. Je mi s Vámi v tomto virtuálním světě kouzelně! Majtě se fanfárově miláškové:-D. Míša


3 komentáře:

  1. Drahá moja šikovná a jedinečná..
    Gratuluji k ocenění a už se těším,až ho u vínka,sýra a řeckého salátku pěkně zapijem:-)
    Měj se krásně Miško

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé - také jsme Ti to ocenění poslala... jen jsem Ti nestihla dát dříve vědět... Máš ho u mne na blogu! :-) Prima "čmaněníčko" :-) Pája

    OdpovědětVymazat