8. dubna 2012

Husičky bílé


Venku se žení všichni čerti. U nás se celý den stále dokola střídají sluníčko se sněžením, opravdu aprílové počasí. Tak jsme dneska zalezlí doma. A tak když byla chvilička klidu, udělala jsem letos poslední fotku svého velikonoční čmanění. Věneček jsem ladila do svěží jarní zelené, kterou na tomto ročním období miluji.
Ráda bych chtěla popřát všem laskavým dušičkám, které mi věnujete svou přízeň a chodíte ke mně na blog na čumendu, veselé osvěžující Velikonoce. Míša

9 komentářů:

  1. Mišulko šikulko:-)
    Děkuji za další krásu pro mé oči.Tak jsem se toho Tvého věnečku dočkala a čekání opět stálo za to.Nádhera..
    Děkuji ti.
    Krásné velikonove
    Brigit

    OdpovědětVymazat
  2. Miško, čmanilko naše milá, překrásnéééé!!! Jsi kouzelnice a já tvé dekorace mám moc ráda, ba je miluji. Děkuji za radu na pomněnku, náhodně u cesty prodávala paní kvítečka a ona tam na mě čekala a mám jí už také. Krásné dníčky. Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Míši krásný věnec jsi udělala přeji krásné velikonoční pondělí a bohatou pomlázku a hodné koledníky.. pa Dita

    OdpovědětVymazat
  4. Michalko...věnec je nádherný...přeji krásné sváteční odpoledne Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Miška, od štvrtku som nebola na blogu, a od radosti neviem ktorý príspevok skôr vychváliť. Vyrobila si krááásne vecičky, máš veľmi šikovné ručičky. Prajem Ti krásny večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné tvořeníčko :o)
    Přeji hezké jarní dny, s pozdravem Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsou krásné, povedené ;o)

    OdpovědětVymazat