2. března 2012

Co by to bylo za včelky bez úlu

Po pěti denní pauze od šití jsem včera už měla malý absťáček a usedla za stroj:-D. Učmanila jsem ještě dodatečně konvičkovou či vázičkovou podložku s úlem k podložkám se včelkami, aby jim nebylo smutno. Trochu jsem si s tím vyhrála a šikmý proužek jsem přisila ručně matracovým stehem, páč mi to přišlo, že to bude pohlednější.

14 komentářů:

  1. Příjemné pro oko :))) a obdivuji to ruční šití, to mě nebaví :)), já raději ten stroj a když pletu tak hlavně aby se to nemuselo sešívat :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujííí. Já raději taky stroj;-P, ale někdy se to vyplatí ručně:-D. Pohodičkový víkendík přeji Míša

      Vymazat
  2. Krásné podložky a ten bílý puntíček na červeném podkladu nemá chybku!!!! Krásný večer i celý víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jity, vďaka pěkně za puntikatý komentík:o))). Báječný víkend plný kouzel přeji Míša

      Vymazat
  3. absťáčky doporučuji častěji :-))))) skvělé čmaněníčko, pěkný víkend Míši

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haňulko ještě jednou vďaka Ti drahá:o))). Fanfárový víkendík. Páčko

      Vymazat
  4. Tos pekne to mas dcerko, pekne o.-)

    OdpovědětVymazat
  5. Móóc podařené,tvoření v absťáku je vždycky nejlepší...alespoň u mě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitty, velmi děkuji za Tvou návštěvu mého blogu a milá slůvka:o))). Snad se Ti tady bude líbit. Stalé je to ještě jaksi nedokonalá verze blogu, pořád nějak nejsem spokojená;-D. Páčko Míša

      Vymazat
  6. ahoj, dnes jsem tě tady na netu objevila a jsem tomu moc ráda. jdu ti to tady celé prolézt :-)
    Můžu tě pozvat i ke mně na návštěvu? Jsem mamina dvou malých dětiček, žiju na jihu Rakouska a relaxuji převážně kreativně...

    http://vad-art.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Amelie, moc děkuji za milou pochvalu. Jsem ráda a vážím si toho, že se Ti mé čmanění líbí. Přeji Ti pohodičkový týden:o))). Páčko Míša

      Vymazat
  8. Tvoje šitíčko je super!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle chňapky jsou super. Nádherné sladění barev a toho tisku. Už jsem je obdivovala myslím na mmb.Nádhera!!!!

    OdpovědětVymazat