4. prosince 2011

Recy čepulka

 
Páč čepulek není nikdy dost, tak jsem se v týdnu vrhla na čepuli z listopadové Mariny. Nějak jsem pořád nemohla vybrat tu pravou látku, aby čepulce dala ten spravný čmrnc. Až nakonec jsem natrefila na svou starou tvídovou sukni, z které jsem jaksi vyrostla;o). Okamžitě bylo rozhodnuto. Ale co dát jako podšívku? Doma zrovna nic takové k máni nebylo, tak jsem čmejdila po bytě, až mi do oka padl sražený svetr. Naštěstí zplstnatělý svetřík je krásně jemňoučký a hřejivý, nekouše, skoro jako kožíšek, velice příjemný naomak. Skvělá kombinace byla na světě. Šilo se jedna báseň, čepulka byla učmaněna za půl hodinky. A páč manžel naší malou modelku nazval nejmenším parašutistou:-D, tak čepulce musel přibýt kočičkovský detail, aby to bylo hodno malé lady. Celé háčkování "mé první" aplikace mi trvalo déle než samotná čepinda. Ale výsledek měl ohromný ohlas, Esťulka v čepince i obědvala B-).

3 komentáře:

  1. ta čepička je super vyvedená a krásná aplikace (ale hlavně krásná holčička!), a já koukám, že jsme "kolegyně" z Galerie Marina? no je to tak?
    materiál na čepičku mi něco připomíná, moc ráda taky recykluju staré svetříky a prostě cokoli. (a ještě jestli můžu drze nabídnout tykání, když jsme obě z té Mariny...)
    C. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš Míšo ta je nádherná, moc se ti povedlo všechno!!!!

    OdpovědětVymazat